DRODZY RODZICE NASZYCH KOCHANYCH MALUSZKÓW!!!
Wszystkie ciocie bardzo serdecznie Was pozdrawiają!
Od dzisiaj możemy sobie trochę popracować …inaczej. Życzymy wiele zabawy i sukcesów !!
W tym tygodniu mówimy o naszych ulubieńcach.
TEMAT KOMPLEKSOWY:
,,NASI ULUBIEŃCY”
TEMAT DNIA:
,,PSY I PIESKI”
Proponuję przeczytanie wiersza Anny Łady-Grodzickiej,,Mój piesek”
Mój piesek
Mój piesek ma cztery łapki,
a na grzbiecie dwie łatki.
Ogonkiem merda wesoło
i kręci się za nim wkoło.
Pytania do tekstu(sprawdzamy czytanie ze zrozumieniem)
– O jakim zwierzątku jest wierszyk?
– Ile piesek ma łapek?
-Co ma na grzbiecie?
-Czym merda wesoło?
Pokazujemy dziecku zdjęcie psa (wybranego najlepiej łaciatego) i wskazujemy, gdzie piesek ma:
głowę,brzuch,grzbiet,ogon ,łapki. Liczymy je. Wskazujemy co piesek ma na głowie: nos, wąsy,uszy(czy długie czy małe czy duże).
Następnie dziecko wykonuje ćwiczenie. Na kolorowance pokazującej 3 pieski
maluje na czarno dużego pieska,na brązowo małego,średniego na szaro.